Spannend!

Janka Möhlmann 20 juli 2024
Via een winactie van Hebban heb ik dit boek gewonnen en mogen lezen.

Rechtenstudent Conor O'Toole heeft nog nooit zoveel luxe gezien als in Cutters Neck, een omheinde enclave vlak bij Cape Cod. Conor mag er de hele zomer verblijven in ruil voor tennislessen aan de rijke bewoners. En het is heerlijk ver weg van het benauwde appartement in Yonkers waar hij met zijn moeder woont. Maar in dit paradijs aan zee is het moeilijk nieuwe klanten te vinden, en Conor moet toch echt zijn rekeningen betalen. Dus als een divorcé hem het dubbele tarief aanbiedt, kan hij bijna niet weigeren. De vrouw wil ook naast de baan gebruikmaken van zijn diensten, en het duurt niet lang of Conor raakt verstrikt in een erotische affaire. Wanneer Conor tegelijkertijd verliefd wordt op een ander meisje, wordt de situatie nog complexer. Op de een of andere manier lijkt hij het dubbele liefdesleven in stand te kunnen houden. Maar dan maakt Conor een laatste, onherstelbare fout....

Vanaf het begin leest het verhaal makkelijk. Daardoor kom je ook goed in het verhaal. Soms had ik moeite om het boek weg te leggen omdat het zo spannend was. Ik wou weten hoe het verhaal afloopt.

Het verhaal speelt zich af in een rijke gemeenschap. Het gaat om sex, macht en geld. Zou jij weg komen met moord in deze wereld?

Meer recensies van Janka Möhlmann