Top!

Janka Möhlmann 28 juli 2023
Grace Elland is de toegewijde assistente van motivational speaker Sprague Witherspoon. Als ze zijn levenloze lichaam vindt, wordt ze teruggeworpen naar haar eigen donkere verleden.

Grace keert terug naar haar geboorteplaats en probeert alles wat ze heeft geleerd over 'positief denken' in de praktijk te brengen, iets wat ze maar met moeite kan opbrengen tijdens de vreselijkste blind date ooit met investeerder Julius Arkwright.

Grace en Julius hebben werkelijk niets met elkaar gemeen, maar de ex-marinier beschikt over diverse eigenschappen die nog wel eens van pas kunnen komen. Want is hij niet de perfecte man om haar te helpen als blijkt dat ze een stalker heeft?

Vanaf het begin zat ik gelijk in het verhaal. Ik bleef maar doorlezen en wou het boek maar niet wegleggen. Zo goed was het! Het is een heerlijk verhaal. Ik had geen idee wie de dader was tot het einde. Top!

Meer recensies van Janka Möhlmann