Weerwolven

Janny Portma 02 mei 2022
Voor het OERgezellig boekenlab mocht ik het boek “Weerwolven van Waraine” van Eva Linden lezen.

De cover van het boek ziet er mooi en spannend uit.

Het verhaal gaat over een groep jongeren die op vakantie gaan naar Frankrijk en per ongeluk met elkaar in hetzelfde huis terecht komen in het dorpje Waraine. Ze proberen er het beste van te maken en besluiten een spelletje Weerwolven van Wakkerdam te spelen. Hierna beginnen er vreemde dingen te gebeuren en lijkt het spelletje echt te worden. Wanneer er gewonden vallen begint er een zoektocht naar de weerwolf.

Het is een spannende thriller en tot het eind blijf je met vragen zitten. Het verhaal bouwt goed op en ik wilde het verhaal in 1 ruk uitlezen. Het verhaal wordt steeds vanuit een ander persoon verteld, zodat je de verschillende personages leert kennen. De schrijfstijl is prettig en ik kon er gemakkelijk een beeld bij krijgen.

Ik heb in ieder geval erg genoten van dit boek en daarom krijgt het boek van mij 4 sterren.

Meer recensies van Janny Portma