De rauwheid van liefde

JDJOAVW 22 juni 2024
Bij de zeven tips voor het schrijven van een recensie stond o.a. dat clichés vooral zoveel mogelijk vermeden moeten worden. Toch verdient dit boek het cliché “leest lekker weg”. Daar tegenover staat dat de afloop van het boek wat cliché en voorspelbaar aan doet.

Ik vind de afwisseling van perspectieven en tijden op een fijne manier geschreven. Helder en goed te volgen. Beide zorgen voor een, in het begin wat langzame, maar verder fijne opbouw van het gehele verhaal. Dankzij de opbouw van het verhaal ontstond er een fijn medeleven voor de beide hoofdpersonen die allebei worstelen met hun eigen dilemma’s.

Zeker een aanrader als je houdt van liefdesverhalen met een kartelig gouden randje en een druppel diepgang.

Meer recensies van JDJOAVW