Manuscript proefgelezen

Ik heb met dank aan de schrijfster het manuscript vorig jaar al mogen proeflezen en ben omvergeblazen. Het verhaal is nagelbijtend spannend. Als enorme liefhebber van sneeuw kijk ik er nu toch ook wel met een andere blik naar...
Het verhaal is goed opgebouwd en het is beeldend geschreven. Je bouwt als snel een band op met de personages. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat na de uiteindelijke redactie van het manuscript. Het kan alleen maar beter zijn geworden. Ik kan niet wachten totdat het oktober is en ik het uiteindelijke resultaat kan gaan lezen. Ik vond het manuscript al een absolute mustread!

Meer recensies van Jeanine Feunekes