Letterpret met Agent en Boef!

Je@net 07 oktober 2024
A is van Agent B is van Boef – Tjibbe Veldkamp & Kees de Boer

De A is van Agent, de Boef is van Boef... 26 letters, 26 boevenstreken.
Leer zo het alfabet met Agent en Boef.
Grappige korte stripverhalen met letterpret op elke pagina.
Om zelf, of samen te lezen.

Agent en Boef, welk kind kent de leuke kijk- en voorleesboeken van Agent en Boef nou niet! Dit nieuwe boekje zorgt beslist voor nog meer nieuwe woordenpret.

Op elke dubbele pagina staat een letter van het alfabet centraal met daarbij een klein verhaaltje, bestaande uit korte, niet al te moeilijke zinnen. Elk verhaaltje wordt verduidelijkt en aangevuld in een leuke, korte strip van 4 plaatjes met de bekende grappige Agent en Boef humor.

Tevens vindt je onderaan elke dubbele pagina het gehele alfabet, waarbij de betreffende letter nog eens extra is vergroot.

Geschikt voor kinderen vanaf ongeveer 4 jaar, om zelf te lezen vanaf ongeveer 7 jaar.

4 ★

Bedankt uitgeverij Lannoo en De leukste kinderboeken voor dit recensieboek in ruil voor mijn eerlijke mening!

Meer recensies van Je@net