Te voorspelbaar en uitgebreid

JenniferJay 07 januari 2022
Doorheen het boek wordt er echt zoveel informatie gegeven die naar mijn mening helemaal niets te maken heeft met het verhaal of de essentie ervan waardoor ik sommige stukken meteen doorbladerde. Ik heb het boek niet helemaal gelezen en had vrij snel door hoe het ging eindigen ( ik ben dan wel naar het einde doorgegaan omdat ik benieuwd was of het klopte wat ik dacht.)

De dates die ik las waren wel origineel gevonden, maar het was beter geweest dat de focus echt daarop lag zonder al de onnodige info over allerlei personages of het verleden.

Verder is het geen schrijfstijl die me aanspreekt, veel te vertellend geschreven waardoor ik het snel langdradig en saai vond. Deze auteur ga ik niet snel opnieuw oppakken

Meer recensies van JenniferJay