Mooi verhaal, aangenaam boek

jojo3010 19 september 2024
Het is niet de meest voorkomende vorm van schrijven.
Hierdoor duurt het iets langer om mee te zijn in het verhaal en alles goed te snappen. Wel tof dat je moet nadenken over vele zaken en niet gewoon alles kan aframmelen.

Mijn gedachten waren de hele tijd pingpong aan het spelen. Pas op het einde vielen ook mijn puzzelstukjes mooi in elkaar.

Als je jou goed kan inleven in het verhaal en iets verder nadenkt over wat er allemaal gebeurd en hoe dit ook in het dagelijkse leven kan voorkomen, dan is dit gewoon zonder meer een heel goed boek!

Hopelijk binnenkort meer werk van Sarah Naughton!