Niet door te komen

JojoRubbers 26 juli 2024
Ik zal geen samenvatting van dit boek schrijven, dat hebben mensen voor mij reeds gedaan.
Het is niet mijn boek, het gaat over een tweetal weeskinderen, Nica en Rigel. Ik lees nagenoeg ieder boek uit waar ik aan ben begonnen maar na 150 bladzijdes kon ik echt niet meer. Het ligt vast aan mij, maar in mijn beleving gebeurd er de 1e 150 bladzijdes dus werkelijk helemaal niets. Ik heb dus ook geen idee wat er wel of niet nog gebeurd, maar ik heb inmiddels genoeg tijd verspeelt aan dit boek. Het is niet te harden hoe vaak hetzelfde wordt verhaald, zonder dat dit ook maar enigzins iets toevoegt, of ergens toe leidt. Zoals Rob Geus zou zeggen, man man man ......

Meer recensies van JojoRubbers