Prima kort verhaal

JojoRubbers 26 juli 2024
Jussi Adler Oslen ken ik van de Serie Q boeken, waar ik de laatste paar nog van moet lezen. Om dit korte verhaal daarmee te vergelijken is niet reëel. Je kan niet verwachten dat een boekje van een paar bladzijdes kan wedijveren met boeken van 400 pagina's. Uiteraard zit er weinig diepgang in de personages, zijn er minder lange verhaallijnen en kun je niet verwachten dat het je net zo in het verhaal wordt gezogen als bij de overige boeken. Wat mij vooral opviel was de voorspelbaarheid van het verhaal, dat zou mijns inziens wel wat minder mogen. Het lag er best wel dik bovenop allemaal. Desalniettemin kun je dit verhaal prima lezen, het kost je weinig tijd en het is, ondanks de voorspelbaarheid, een vermakelijk boek.

Meer recensies van JojoRubbers