Dodelijke liefde - en obsessie

jolandavankatwijk 16 oktober 2024
Als je van romantasy houdt, ieder boek dat gebaseerd is op mythes en goden oppakt en zoekt naar een boek dat geschreven is als poëzie, dan is dit het boek voor jou. Elke zin die Rani schrijft is er een voor op een tegeltje. Ik hoefde hier ook helemaal niet aan te wennen, het past zo bij het verhaal! Ook de erotische stukken komen hierdoor mooi uit zonder ongemakkelijk overdreven aan te doen.
Pandora en de Dood zijn beide complexe en interessante personages die me telkens weer verrasten. Je hebt elke keer net niet door hoe ze in elkaar zitten, waardoor het boek op een goede manier onvoorspelbaar is. Pandora is een mysterieuze vrouw en ook de Dood en zijn beslissingen zijn niet te doorgronden. Het hield mij zo in de greep dat ik niet anders kon dan door blijven lezen. Binnen twee dagen was het hele boek uit en ik heb ervan genoten!
Dit is het boek dat Rani altijd al heeft willen schrijven en die liefde spat van elke pagina af. Supergoed gedaan en een welverdiende ⭐️⭐️⭐️⭐️!

Bedankt Hamley Books voor de e-ARC!

Meer recensies van jolandavankatwijk