Een kijk in de wereld van een andere seksualiteit

JolienL 07 juli 2023
Veel vlinders in mijn tuin, deze ga je jammer genoeg niet vinden in het boek.

De hoofdpersoon is aromatisch aseksueel, ik wist ook niet wat dit was, het boek legt dit goed uit. De hoofdpersoon kan geen aantrekkingskracht naar een persoon voelen en wil ook geen seksuele toenadering. Maar je kunt liefde op zo veel meer manieren tonen. Er zijn zo veel manieren om toch een goede toekomst te hebben en een gezin.

Ik vond dit een heel mooi boek, de waarde van een goede vriendschap komt meerdere keren naar boven. Ze schrijft het heel leuk en met de nodige grapjes om het niet zwaar te maken omdat het nog altijd een topic is dat niet goed gekend is en zwaar kan overkomen.

Zeker wel 5 sterren waard.

Meer recensies van JolienL