Onsamenhangend

Jos Kunze 04 juli 2024
Wat een drama! Ian Flemming heeft zich waarschijnlijk meerdere keren omgedraaid in zijn graf. En dat de nabestaanden hiervoor akkoord hebben gegeven is mij een raadsel. Centenkwestie?
De schrijfstijl van Sherwood kan me niet bekoren. Lange zinnen, traag, eentonig.
Door meerdere nieuwe 00's op te voeren krijg je als lezer juist geen connectie. Het verhaal spingt van de hak op de tak en is daardoor erg onsamenhangend. En als het nou nog spannend was ... ook niet. Er is nog wel gedacht een een cliffhanger om de lezer nieuwsgierig te maken, maar die is aan mij niet besteed. Ik laat het bij dit eerste deel.

Meer recensies van Jos Kunze