Queen of the plottwists

Joyce 14 juni 2024
Wauw! Mag ik Rona Halsall de koningin van de plottwists noemen? Bij een heel aantal boeken heb je als lezer al wel een beetje het idee hoe het verhaal gaat lopen, maar Rona zette me elke keer op het verkeerde been. Wat natuurlijk geweldig is, want elke keer lijkt het alsof er weer een nieuw deurtje ergens open gaat, waar nog weer een verhaal in schuilt. Je wilt alsmaar doorlezen om te weten hoe het verhaal eindigt. Maar ook dat einde, pffiiieew... Weer een twist die ik niet had verwacht, en zeker een beetje een cliffhanger!

Vanaf het begin voelde ik mee met hoofdpersonage Emma. Want hoe moet je je voelen als je er opeens achter komt dat je niet de enige vrouw bent van je echtgenoot? Dat hier uiteindelijk nog vele lagen in zitten, heeft me niet doen wankelen in de likability van Emma. Tot de epiloog... Toen ben ik uiteindelijk 180 graden omgedraaid. Heerlijk als een boek dat met je doet!

Ilona en LS, super bedankt dat ik aan deze buddyread mocht meedoen. Om een keer een thriller te lezen waar niet alles lijkt wat het is!

Meer recensies van Joyce