Regency Romance ten top

Joyce 14 juni 2024
O wat houd ik van regency romances! Een wereld waarin alles nog niet zo over de top (oké behalve de feesten) en mensen naar mijn idee nog beter met elkaar omgingen.

Deze dikke pil (bijna 500 bladzijdes) heeft iets weg van een slow burn romance, al voelde ik vanaf het begin al wel dat er iets zou gebeuren tussen Cora en Nate. Je voelt het gewoon broeien tussen hen. Deze broeierigheid hielp wel mee om door de eerste paar hoofdstukken te komen, omdat hierin het verhaal iets langzamer gaat. Dit is natuurlijk ook de verwachten, aangezien je daarin moet worden voorgesteld aan de hoofdpersonen.

Nadat ik een beetje gewend was aan de hoofdpersonen heb ik vrijwel direct mijn hart verloren aan Nate (Nathaniel). Hij is echt het type ruwe bolster blanke pit. Hij doet zich heel stoer voor, maar blijkt uiteindelijk toch zo’n ontzettend zacht ei te zijn. Ik had hem direct in mijn hart gesloten.

Als dit verhaal een voorbode is van de rest van de verhalen van Erin Langston, dan heb ik er een favoriete schrijver bij!

Meer recensies van Joyce