Ik wil een vervolg

Joyce 14 juni 2024
Vanaf het eerste begin had ik een klik met hoofdpersonage Ivy. Want hoe verschrikkelijk moet het zijn als je voor het altaar wordt verlaten. Dit alles zonder een goede uitleg waarom. Om dit alles te verwerken gaat Ivy toch op haar ‘huwelijksreis’ naar Australië.

De mensen die ze tijdens haar reis ontmoet, zorgen er beetje bij beetje voor dat Ivy alles achter zich kan laten en ook kan in zien dat dit het beste is. En dat wat ze had met Jesse misschien wel makkelijk was, maar misschien niet eens echte liefde. Want echte vlinders... Daar zorgt toch echt die leuke kok/bakker van de koffietentje even verderop voor. Noah laat haar weer leven, maar Noah heeft het zelf ook niet heel makkelijk familie technisch gezien.

Aan het einde van het verhaal heeft Lana nog een twist geschreven en eerlijk gezegd: ik was nogal verontwaardigd toen ik deze twist las. Het einde was even totaal anders dan wat ik had verwacht. Maar dat maakt wel dat het verhaal nog in mijn hoofd is blijven zitten, omdat ik misschien toch nog ooit op het einde wacht welke ik zelf bedacht had ;) Dus Lana, komt er een vervolg?

Meer recensies van Joyce