Wat een ontroerend einde

Joyce 19 juni 2024
Vanaf het begin zat ik heerlijk in dit verhaal. Het doet vanaf het begin aan als een heerlijke feelgood en ik heb echt moeten lachen om de naïviteit van hoofdpersonage Leonie. Haar pogingen om een partner te vinden door middel van briefjes die ze achterlaat op willekeurige plekken zijn echt hilarisch. En dan vooral de dates die daar uit voortvloeien.

Maar wat heeft Mia mij op een verkeerd been gezet! Ik zal het niet verklappen, maar ik was echt op een gegeven moment helemaal van mijn a propos! Er zit zo’n twist in het verhaal, dat het me letterlijk even de adem benam en een traan over mijn wang rolde. En dat heb ik niet vaak. Maar dit stuk ontroerde me echt en ik moest even bijkomen nadat ik het boek had uitgelezen.

De schrijfstijl in dit boek is meeslepend. Je wilt lezen of Leonie een partner heeft gevonden. Ik had nog niet eerder iets van Mia Zomerdijk gelezen, maar na dit boek ga ik dat zeker doen!

Ben je op zoek naar een feelgood met een ontroerende twist? Dan is dit boek echt wat voor jou!

Meer recensies van Joyce