Spannend!!!

Joyinbooks 06 augustus 2024
Met dank aan @decrimecompagnie voor dit recensie-exemplaar van Pas maar op voor de boze wolf van Marcella Kleine.

Imke en haar man Arne en hun twee kinderen wonen in een boerderij in een dorp wat opgeschrikt wordt door de komst van een wolf. Dit heeft doodgebeten schapen en aangevallen paarden tot gevolg. Ook hun eigen boerderij is niet veilig voor de wolf. Imke wordt door de komst van de wolf ook weer geconfronteerd met een afschuwelijke gebeurtenis uit het verleden. De nachtmerries waarin zij achtervolgt wordt door de wolvenman komen weer op en wanneer zij te maken krijgt met diverse ‘pesterijen’ vraagt zij zich af of dit iets met haar verleden te maken heeft. Wanneer blijkt dat de Wolvenman het niet alleen op Imke gemunt heeft maar ook op haar gezin moet Imke er achter zien te komen wie deze Wolvenman is die haar al jarenlang in zijn greep houdt voor dat het te laat is.

Zeker geen sprookje, al doet de titel van het boek anders vermoeden. Een fijn geschreven boek waar je doorheen vliegt. Je moet weten hoe dit afloopt! De personages zijn goed uitgeschreven en zo neergezet dat iedereen een verdachte is. Een spannende opbouw, een sprookjesachtig tintje en het plot zag ik niet aankomen! Ik raad dit boek zeker aan!

Meer recensies van Joyinbooks