Tot tranenstoe bewogen

Juanita 12 mei 2024
5 sterren voor deze prachtige ster aan de hemel #liefstemargaux . Een boek dat me niet losliet, lang geleden dat ik op nog geen drie dagen tijd een boek uit had. Vanaf het begin leefde ik mee met goedele, de mama, ik hoopte zo mee op een goede afloop. Maar helaas...het heeft niet mogen zijn. Margaux heeft gestreden als een tijger, zelfs als lezer was ik trots op dit moedige meisje en weende ik mee met haar naasten. Dit boek is een heel mooi eerbetoon aan Margauxtje en zo leeft ze toch verder in vele harten, waaronder het mijne. Rust in vrede lieve meid!

Meer recensies van Juanita