Bureau Speurneus en de junglebende - Leesteamlid Balou

jufBeau 17 oktober 2024
‘Bureau Speurneus en de Junglebende‘ is een boek met een mooi fantasierijk verhaal. Wat kan auteur Jozua Douglas toch heerlijk schrijven! Hoewel dit boek onderdeel is van een serie, kun je dit boek lezen zonder de andere delen gelezen te hebben.

Het is een verhaal dat je van de eerste letter tot de laatste punt boeit. Ik heb dit boek dan ook in één adem uitgelezen. De illustraties van Geert Gratama ondersteunen het boek fantastisch. Het boek in drie woorden: spannend, leuk en grappig.

Het is een boek voor de groepen 6/7/8. Ook is het erg leuk om dit boek voor te lezen.

Wil je nog een boek lezen in deze serie? Kijk dan eens naar ‘Bureau Speurneus en de boekenmaffia‘.

Deze recensie is geschreven door Leesteamlid Balou en verscheen eerder op: https://jufbeau.com/recensies/bureau-speurneus-en-de-junglebende/

Meer recensies van jufBeau