Lees dit boek

Na het lezen van dit boek wilde ik Puca graag omhelzen

Puca wil graag dat de zomer heel snel voorbij gaat, maar ze wordt vrienden met Rover en hij wil juist dat de tijd heel langzaam gaat. Samen gaan ze op onderzoek uit, hoe ze dit probleem moeten aanpakken. Ondertussen ontdek je als lezer waarom Puca graag naar de middelbare wil en waarom Rover wil dat de tijd stil staat.

De zomer die alles was is een prachtig boek, over vriendschap, over wat belangrijk is in het leven, over leven in het nu en over vooruitkijken (of juist niet).

Zeker een aanrader als je genoten hebt van Briefjes voor Pelle of Films die nergens draaien

Lees dit boek.

Het is mogelijk dat je een traantje wegpinkt aan het einde...

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars