Nu wil ik ze allemaal lezen!

Texel is het eerste eiland in de Waddenliefde serie van @susanmuskee Ik mocht het eerste deel alvast lezen voor @worldofromancenl

Texel gaat over Lisa. Haar plan is om in 4 dagen een rondje Texel te wandelen om een paar dingen op een rijtje te krijgen in haar hoofd. Beslissingen die te maken hebben met haar werk en haar ex… Raad eens wie ze op Texel tegen komt en wie hetzelfde idee had ?! Jesse, de ex. Jesse komt met een merkwaardig voorstel en Lisa stemt er mee in. Wat dat precies is, wil ik natuurlijk nog niet zeggen.

Susan Muskee neemt de lezers mee met het lange weekend van Lisa. We leren op de boot en op het eiland meerdere bijpersonages kennen, die zeer waarschijnlijk in de andere Waddenliefde boeken een rol gaan hebben. Allemaal personages die je in je hart wilt sluiten. Lisa is eigenwijs, een doorzetter en is ook wel snel om te praten. Veel lezers zouden zich gedeeltelijk kunnen herkennen in Lisa.

Texel bevat meerdere bekende feelgood tropes, is duidelijk een echte feelGOOD, maar dat is helemaal niet erg. Ga ervoor zitten en geniet van een lang weekend met Lisa en Jesse. Liefhebbers van Nederlandse feelgood zullen er van smullen. Liefhebbers van de Waddeneilanden ook.

“De lucht tussen ons knettert als een reep Tony’s Chocolonely Wit Framboos Knettersuiker. Het is alsof ik weer in het spookhuis op de kermis sta.”

Heel veel zin om de rest te lezen!

Bedankt voor dit vooruitlees e-book @worldofromancenl dat ik het boek gekregen heb, heeft mijn mening niet beïnvloed.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars