Je wil weten hoe het verder gaat!

Review van “Het Hart van het Woud” van Robine van Olffen.

In dit fantasy-boek volgen we Iliona, die leeft in het land Lythania. Op een avond krijgt ze een visioen van de natuurheldin Maya: zij heeft Iliona een opdracht. Ze moet de prins van Lythania redden. Iliona vraagt zich af hoe ze dat zou moeten doen. Ze begint een zoektocht naar de geheimen van haar land en de geschiedenis van het land en de koninklijke familie. Ze zal alles moeten geven om haar opdracht goed te kunnen uitvoeren.

Dit boek was leuk! Ik ging er heel erg snel doorheen en had moeite om het weg te leggen. Ik wilde heel graag weten hoe het verder ging. Het is goed en vlot geschreven en de hoofdstukken zijn kort (perfect!). Daardoor wil je nog liever weten hoe het verdergaat, natuurlijk.

Onthoud, dit boek eindigt open. Dat is aan de ene kant jammer, want ik wil altijd graag weten hoe het zit in een boek, maar het is ook best leuk om af te wachten tot deel 2 uitkomt, zodat ik die ook snel kan gaan lezen ♥️

Een aanrader, ook voor de jongere lezers. In dit boek zit geen spice.