Fluffy feelgood met boeken

Ka8leen 15 oktober 2024
Als herinneringen en boeken alles zijn wat je nog hebt of kan opbouwen als je dochter en haar gezin aan de andere kant van de wereld zijn. Dan bouwt een moeder een huisbibliotheek op waar ze elk jaar één boek aan toevoegt met een betekenis die ze haar dochter echt zou willen meegeven ook al zijn alle contacten kort en oppervlakkig. Maar met de hoop dat ooit, wie weet. Tot .. . Wat een mooi, romantisch idee. Een romantisch boek, niet op het vlak van liefde, maar op het vlak van een moeder-dochter band. Waar ondanks de barsten er altijd hoop is op herstel. Ook al gaat de tijd soms dringen. Een boek vol warmte, hoop, levenswijsheden en liefde ook voor boeken. Mijn wil-ik-ooit-lezen lijst werd langer naarmate het boek vorderde. Dus eentje afvinken van mijn lijst en veel boeken weer toevoegen. Een extra leuke factor aan dit boek. Anderzijds misschien ook een beetje te roze-wolk en teveel toeval. Maar in feelgood is dat allemaal toegestaan als we het op het einde het boek kunnen dichtslaan met een diepe romantische feelgoodzucht!

Meer recensies van Ka8leen