Humor, verliefdheid en ethiek in een leuke roman!

Ka8leen 01 juli 2024
Als je zoekt naar een luchtige roman met humor, maar toch met een ethische vraag erin verstopt, dan zul je genieten van dit boek. Al heeft Adam tussen alle luchtigheid en grappen een verleden dat je niet onberoerd zal laten. Dat je sympathie voor hem zal laten voelen. Sympathie en medelijden. Maar ook heel veel respect en dankbaarheid voor alle weetjes die hij je leert over de dieren uit de zoo. Wie weet zul je begrip vinden voor zijn plan om de dieren terug naar het wild te brengen. En misschien zul je net als ik glimlachen dat ook Adam in slaap valt bij de stem van David Attenborough en zijn natuurdocumentaires. (Ik ben dus niet de enige.) De voorzichtig onluikende liefde zal je voorzichtig doen glimlachen en soms zul je Adam een duwtje in de rug willen geven. Maar wat heb ik mijn nieuwsgierigheid moeten bedwingen om niet meteen naar de laatste bladzijde te bladeren. Want hoe kun je nou dieren ontvoeren zonder dat iemand het ziet. Het plan is hilarisch, de uitvoering .. . Ga het ontdekken want dit boek is echt een goede aanrader!

Meer recensies van Ka8leen