Na lezen wil je een mini-varkentje ;-)

Ka8leen 03 november 2023
Foodtruck on fire is het derde deel in de Foodtruck serie, maar elk boek is losstaand te lezen. Ik las de eerste twee delen nog niet en had niet de indruk dat ik iets mistte in het verhaal daardoor. Dit boek gaat over littekens, over kiezen voor jezelf en je hart volgen. En ook een beetje over je ecologische voetafdruk verkleinen. De hoofdstukken zijn afwisselend geschreven vanuit het standpunt van Sanne of Marnix, waardoor je hen beide al snel heel goed leert kennen en voelen. Elk hoofdstuk start met een stukje uit een populair liedje wat een extra swung geeft eraan. Je hoort de melodietjes in je hoofd (of gaat ze opzoeken als je ze niet kent). Mijn lezershart heeft genoten van deze feelgood! Heerlijk en rustgevend voorspelbaar en romantisch. En na het lezen van dit boek wil je vast en zeker een huisdier, of twee - wie weet zelfs twee mini varkentjes.

Meer recensies van Ka8leen