Net als je denkt te weten wat het geheim is ..

Ka8leen 30 september 2024
Hou de zakdoekjes maar klaar. Daar waar ik na 40 pagina´s een vermoeden had van het achterliggende thema, werd ik een heel eind later weggeblazen door het echte. Een verhaal dat je met beide voeten op de grond zet en je doet beseffen dat het leven niet altijd goed en fijn is voor iedereen. Maar ook dat er altijd mensen zijn die een groot hart hebben. Dus genoot ik 316 bladzijden lang van een meeslepend en ontroerend verhaal. Supporterde ik voor Anna en ook voor Gabe. Wilde ik duwtjes in de rug geven, al hadden ze hun eigen fanclub dichtbij. Een heel mooi maar heftig verhaal, geschreven in een rustige, ietwat vanop-afstand stijl.
Als je van It ends with us hield, zal ook dit verhaal aan je hart blijven kleven.

Meer recensies van Ka8leen