Speels en kronkelende poezie

Ka8leen 17 oktober 2024
Creatief, rijmend, beetje opzwepend, doet je denken en (misschien) ook doen. Dat was mijn eerste gedachte nadat ik het boekje vol woordkunst van deze auteur las. En ´las´ niet op de gewone manier want af en toe dien je het boekje te draaien om alle tekst en bedoeling te kunnen lezen. Maakt het geheel speels en persoonlijk. Zet aan tot nadenken over wie je bent en wat je wel of niet wilt of zult zeggen. Roept op om je eigen creativiteit op te roepen en je eigen gedachten te laten kronkelen en spelen tot misschien wel een mooier leven.
Leuke extra is de qr kode achteraan het boek waardoor je de gedichten of de woordkunst ook kunt beluisteren. Deze auteur heeft immers een hele leuke kadans in haar poëzie.

Meer recensies van Ka8leen