Voor de puzzelaars die extra uitdaging zoeken

Ka8leen 26 oktober 2024
Een puzzelboek zoals wij er hier thuis nog geen gezien hadden. Via deductie dien je elke keer te ontdekken wie waar een moord pleegde en waarom. Van eenvoudige naar steeds moeilijkere puzzels. En als je het echt niet weet, mag je achterin gratis en voor niets een extra hint gaan lezen. (Ook de oplossing vind je achterin, maar die mag je pas gaan bekijken als je het gevonden hebt of echt echt echt niet vindt). Behoorlijk uitdagend want vaak moet je ook een diepere laag zoeken en vinden ofwel lezen wat er niet gezegd wordt maar er wel staat. Mijn puzzelboek verdween steeds weer en vond ik dan terug bij één van mijn zonen of bij mijn man tot het moment waarop niemand nog oplossingen vond en het boek een tijdje tussen de boeken lag wachtend tot iemand weer een inventief idee had. Voor de puzzelaars die extra uitdaging zoeken.

Meer recensies van Ka8leen