Feminisme aan de top!

Ka8leen 25 juni 2024
Dit boek is het eerste deel van de historische feelgoodroman reeks ´Thuishaven´. Het tweede en laatste deel verschijnt op 4 juli onder de titel ´Op weg naar de waarheid´.
Het begin van het boek komt wat moeizaam op gang doordat het wat zoeken is wie wie is en aan wie wie gekoppeld wordt door de vele personages en de twee tijdlijnen van de vrouwelijke hoofdpersonnages (maar dit zegt misschien meer over mijn korte aandachtsspanne op het moment van lezen). Hoe verder het boek vorderde, des te mooier het boek werd. De personages uit de twee tijdsperiodes vloeien heel mooi in elkaars wereld over en het boek stopt dan ook met een nieuwsgierigmakende cliffhanger (hoe kan het ook anders). Heel benieuwd naar het tweede deel want eigenlijk wil je meteen doorlezen. (Misschien een tip om er meteen voor te zorgen dat je de beide delen in huis hebt eens je deze Thuishaven reeks wil lezen). Ik las al feelgood van deze schrijfster maar nog geen historische feelgood. Meteen geslaagd.

Meer recensies van Ka8leen