Moderne 'whodunit' vol subtiele humor

Karenleestgraag 24 april 2023
Dit is het derde deel in een reeks die met elk deel beter lijkt te worden. Het boek leest vlot en blijft boeien tot het het einde. Richard Osman laat de karakters op een vloeiende manier tot leven komen. Onder de vrij eenvoudige verhaallijn en de humor zit ook een diepere laag die je laat nadenken over het ouder worden, over eenzaamheid en liefde, over talenten en geestdrift, welke leeftijd je ook hebt. Een makkelijk te lezen boek waarbij je betrokken raakt bij alle karakters, waarin geen goed of slecht bestaat en waarbij je voortdurend met een glimlach op je gezicht aan het lezen bent. Ik heb genoten van elke bladzijde en heb nu al zin in het 4e deel.

Meer recensies van Karenleestgraag