mooi verhaal en ontknoping

karin de graaf 10 september 2024
2 merkwaardige doden in een korte tijd, dezelfde wijze, dezelfde knopen en met 3 polaroids gesigneerd met de naam Annabelle. Erika Foster heeft haar handen vol aan deze zaak en wordt voor haar gevoel ook nog eens tegengewerkt van bovenaf. Wie is deze Annabelle die amper sporen lijkt achter te laten en wat is de link met de slachtoffers.
Het boek heeft een fijne schrijfstijl, heerlijk om samen met Erika steeds meer puzzelstukjes te verzamelen. Ook de stukken vanuit Annabelle haar oogpunt lezen fijn weg. Je begrijpt haar beweegredenen. Op het einde van het boek wilde ik eigenlijk dat ze er mee weg zou komen, maar tevens had ik het idee dat er meer aan de hand was nog. Alsof "het dossier" nog wat verrassingen in petto heeft. Of is dit een verhaal voor een volgend deel?

Meer recensies van karin de graaf