Het onmogelijke is mogelijk

karin de graaf 29 augustus 2024
Het boek gaat over een sterrenchef die zijn eigen dochter vermoord zou hebben en hiervoor is veroordeeld. Dan 6 jaar later duikt zij ineens levend op om daarna weer te verdwijnen. Opeens is Poe verdacht, maar hij en tilly laten het er niet bij zitten en zijn gedreven de waarheid op tafel te krijgen.

Het onmogelijke lijkt mogelijk in dit 2e deel.

Hoewel ik wederom genoten heb van dit leuke duo,
greep dit boek mij minder dan het 1e deel Brandoffer. De dader was meteen al duidelijk alleen het hoe en wat moest nog opgehelderd worden.

Ook had ik verwacht dat er meer zou worden gedaan met de persoonlijke ontdekking van poe in Brandoffer. Prima verhaal, maar hij pakte mij minder.

Meer recensies van karin de graaf