Kies met je hart

Karin Kempenk 14 juni 2024
“Vergeet het maar” is voor mij het tweede boek dat ik lees van Anne West. Anne West is een Nederlandse schrijfster van chicklist, fantasyserie, feelgood en romans. Zowel voor de jeugd als volwassenen.

In het boek “Vergeet het maar” leren we Jill kennen, een jonge, onzekere vrouw die zich verschuilt in het hotel van haar oom. Op het moment dat de keten Silver Spoon het hotel overneemt staat het vertrouwde veilige leventje van Jill op de kop. Silver Spoon wil het hotel weer op de kaart zetten, Daniel krijgt deze taak. Met de komst van Daniël, één van de jongens die haar pestte, komt Jills weggedrukte verleden weer naar boven. Lukt het Daniël en Jill om het hotel tot een succes te maken en het verleden te laten rusten.

Het verhaal wordt verteld vanuit het perspectief van Jill en Daniël. Wat er voor zorgt dat je in beide werelden kunt inleven en waaruit blijkt dat de keuzes die je maakt je leven tekenen. Anne West weet met haar kleurrijke beeldende beschrijvingen van de gebeurtenissen weer een heerlijk verhaal neer te zetten. Je wordt in het boek meegezogen in de wereld van Jill en Daniel. Een aanrader om te lezen.

Meer recensies van Karin Kempenk