Warm en lief boek!

Karin 02 mei 2021
Wat een mooi, warm, positief en lief boek! Eerst is er de jongen die alleen is. Hij ontmoet de mol, die zijn vriend wordt. Samen komen ze de vos tegen, die zich bij hen voegt. Als laatste komen ze het paard tegen. De korte simpele, aanmoedigende teksten bij de prachtige illustraties lezen heel fijn weg, met een lach en soms een traan. Heerlijk om regelmatig uit de boekenkast te halen en te herlezen of voor te lezen. Een boek die, wat mij betreft, niet uit de boekenkast mag ontbreken. Daarnaast kan dit boek zowel door jong als oud gelezen worden. Een absolute aanrader.

Meer recensies van Karin