Alles voor mij

Karin van der Lee 21 augustus 2024
Wat heb je dit weer geweldig geschreven, Wendy Brokers. De diepgang en de emoties die je hebt weten te brengen in Alles voor mij zijn zo echt! Het is duidelijk dat je veel zorg en aandacht hebt besteed aan het uitwerken van de rouw, het verdriet en de woede die Anne en Tijn ervaren. Ik voelde het en heb meegehuild, gesnotterd en gelukkig ook gelachen.

Zoals ik gewend ben van de boeken van Wendy Brokers zit ik vanaf het eerste hoofdstuk in het verhaal en wil ik alleen maar doorlezen. Ik ben van de hoofdpersonages gaan houden, voelde de liefde in het verhaal en ook die van de medepersonages. Deze personen, onder andere de vrienden van Tijn, heb ik al leren kennen in de eerdere delen van de Onvoorwaardelijk-serie. Het zijn vrienden die er voor elkaar zijn. In goede en slechte tijden.

Wat ik erg leuk vind is dat het verhaal zich in Utrecht afspeelt en ik precies weet waar ze zijn omdat ik daar zelf woon. Ik fietst mee met Tijn en Anne door Utrecht over de Dafne Schippersbrug richting Leidsche Rijn en weer terug over de brug naar de woonboot van Fedde die in Oog in Al ligt.

Er komt nog één deel van de Onvoorwaardelijk-serie aan en ik zeg,
Kom maar op met het verhaal van Daan, waar ik mij enorm op verheug!

Meer recensies van Karin van der Lee