Een serie die mij zal bijblijven!

Karin van der Lee 28 augustus 2024
Uit!
Tja, dat krijg je ervan als je ‘s avonds begint aan het laatste deel van deze serie en toch even moet slapen, om vervolgens de volgende dag tot nu in de tuin door te lezen. Heb ik er spijt van? Nee, want ik móést gewoon weten hoe het verhaal van Jamie en Hazel verder zou gaan.

Tijdens het lezen kwamen er weer zoveel emoties voorbij. Ik was verbaasd, boos, woedend, verdrietig, moest huilen, voelde liefde en heb gelachen. Nog vol emotie kwam ik bij het dankwoord. Nou Tamara Postma, daar ging ik weer. Je bent een topper en een topper van een auteur, wist je dat al?
Wij zullen het blijven zeggen in de groep.

Ik heb enorm genoten van de Oxymoron-serie, en ik hoop dat nog veel meer met mij gaan genieten van jouw boeken! Vanaf het eerste hoofdstuk van Alles wat ik aan je haatte tot het laatste hoofdstuk van Alles wat ik aan je liefhad heb je me weten te raken. Het is een serie die me zal bijblijven.

En ja, het is je zeker weer gelukt. De serie is gelukt en de groep weer laten ontploffen is je gelukt. En dat zal nog wel even doorgaan.

Meer recensies van Karin van der Lee