Verslavend goed!

Karin van der Lee 06 augustus 2024
Tja, dan heb je deel 2 uit van de Oxymoron-serie van Tamara Postma, en wil je alleen maar verder lezen.
Weer is het een verhaal met veel emotie, liefde, spanning, humor en drama en het wordt steeds gevoeliger. Het grijpt mij enorm en wij staan ons nog wat te wachten.

Ik ga niets zeggen over dit verhaal, omdat ik anders spoilers ga weggeven. Wel kan ik zeggen dat het eindigt met weer en cliffhanger, maar dat zijn wij al een beetje gewend van Tamara. Haha!

Tamara heeft mij weer vanaf de eerste zin tot het laatste woord, zelfs het dankwoord weten te raken. Haar schrijfstijl heeft iets bijzonders want net zoals bij haar andere eerder uitgebrachte verhalen, is het vlot, warm, beeldend en vooral verslavend en ik voel mij hier erg prettig bij. Ik kijk daarom ook enorm uit naar het laatste deel van deze serie.

Meer recensies van Karin van der Lee