Prachtig debuut!

Wat een geweldig geschreven verhaal is dit zeg! Ik heb genoten van het verhaal van Noah en Lucy. Twee zeer lieve mensen die getekend zijn door verdriet uit het verleden. Lucy heeft een beslissing genomen en verlaat Nederland voor het mooie Schotland. Na een zeer pijnlijke gebeurtenis heeft ze tijd nodig om te helen en gaat tijdelijk werken bij de B&B van het lieftallige echtpaar, Bonny en Logan. Wat een schatten van een mensen zijn dat zeg!
Lucy leert Kylee, het nichtje van het echtpaar, kennen en bouwt al snel een vriendschap op met haar. Tijdens een gezellige borrel komt Kylee haar broer, Noah, het café binnen en merkt op dat ze deze zeer aantrekkelijke man al eerder heeft gezien.

Vanaf het vliegveld reed ze met haar gehuurde auto richting de B&B, maar stopte even bij een supermarkt en reed deze man bijna aan. Ze schrok zich rot en excuseerde zich gelijk, maar kreeg er een fikse snauw op terug.

Ik kon gewoon niet stoppen met het lezen van dit boek. Op momenten zat ik verliefd te kijken, daarna met zweethanden mijn e-reader vast te houden waarbij de adrenaline door mijn lijf raasde en wilde ook de dieren knuffelen. Ik was daar aanwezig binnen en buiten de B&B en tijdens de tochten die ze maakten. Ik zag het allemaal voor mij. Heel graag hoop ik ook een keer naar de Schotse Hooglanden te gaan want je waant je gewoon in een hele andere wereld en die wil ik zien.

Dit mooi uitgewerkte verhaal vol romantiek, humor, mooie nieuwe vriendschappen, maar ook verdriet uit het verleden en pijnlijke momenten is een aanrader om te gaan lezen.

Meer recensies van Karin van der Lee