Meeslepend en emotioneel verhaal!

Karin van der Lee 14 augustus 2024
'Niemand is zomaar aardig' van Kyra Mind is een meeslepend en emotioneel verhaal dat mij vanaf de eerste pagina weet te grijpen. Wij leren Rose kennen, een vrouw die gevangen zit in een toxische relatie met Dennis, een man die haar zowel fysiek als emotioneel mishandelt. Rose voelt zich niets waard, een 'niemand' in de handen van een manipulerende man. Maar wanneer ze Ryan ontmoet, een zeer knappe en duistere vreemdeling, verandert alles.

Vanaf het begin voel je mee met Rose, en heb je de wens om haar te beschermen. Kyra Mind heeft de spanning en drama weten op te bouwen zodat ik het boek niet heb kunnen wegleggen.

Wat het boek extra boeiend maakt, is de manier waarop het geschreven is vanuit Rose. Hierdoor krijg je een diep inzicht in haar gedachten en emoties, waardoor je nog meer met haar meeleeft. Tegelijkertijd blijft Ryan een mysterie. Het zorgt ervoor dat je wilt doorlezen.

Het verhaal bouwt op naar een adembenemende climax, met een cliffhanger die je achterlaat in onzekerheid en verlangen naar meer. Het is duidelijk dat dit boek slechts het begin is van een veel groter verhaal.

'Niemand is zomaar aardig' is een absolute aanrader voor iedereen die houdt van een spannend, emotioneel en steamy verhaal. Het is een boek dat je niet zomaar loslaat en de dringende behoefte hebt om te weten hoe het verder gaat met Rose en Ryan.

Geweldig geschreven, Kyra Mind! Ik vloog door je vlot en beeldend geschreven verhaal en ik wil je geen druk opleggen, maar ik hoop heel snel het tweede deel van deze serie te mogen lezen. En ik weet wel zeker dat er meer met mij dit willen.

Meer recensies van Karin van der Lee