Heerlijke zomerse Feelgood

Karin van der Lee 02 augustus 2024
Met veel plezier heb ik het verhaal Zomer met jou van Saskia M.N. Oudshoorn - Auteur gelezen en geluisterd. Hieronder lezen jullie mijn ervaringen.

Zomer met jou
Saskia M.N. Oudshoorn

In Zomer met jou volg je Pleun, die na haar scheiding voor het eerst alleen op vakantie gaat met haar zeilboot. Voordat ze vertrekt, geeft ze zeilles aan kinderen om wat bij te verdienen. Al op de eerste dag maakt een van de ouders een flinke blunder, tot Pleuns verbazing komt ze dezelfde man tijdens haar vakantie opnieuw tegen. Hij blijkt veel leuker dan ze aanvankelijk dacht. En dan begint haar avontuur.

Zomer met jou is een mooi verhaal waarin verlies en verwerking een rol spelen. De opbouw van het boek is zeer mooi neergezet, het begint rauw en vormt zich in iets moois en eenvoudigs, maar blijft daarbij echt. De hoofdpersonages Pleun, Daniël en ook Floortje zijn zorgvuldig uitgewerkt, waardoor je deze steeds beter in beeld krijgt. Floortje, Daniël zijn dochter, sluit je al snel in je hart. Wat een lieverd zeg!

Dit boek bevat alles wat je van een Feelgoodroman verwacht: liefde, humor, romantiek en een vleugje drama, met daarnaast ook momenten van ontroering en frustratie. I love it!

Zin in een heerlijke, vlot geschreven, zomerse Feelgood, dan is dit hét boek voor jou om te gaan lezen.

Meer recensies van Karin van der Lee