Magische romantasy

WAUW! Wat een heerlijk boek. Hier heb ik echt van genoten!
Zo een verfrissend thema, echt super goed gedaan @NadiaelFassi.

Ik mocht dit geweldige boek lezen van @worldofromancenl en @harpercollinsnederland. Waarvoor dank!

Het boek gaat over Dina, een heks, die een heel gezellig koffietentje runt. Ze ontmoet Scott en de vonken vliegen over en weer (letterlijk en figuurlijk). Maar Dina kan en mag niet verliefd worden op Scott. Er rust namelijk een vloek op haar liefdesleven, want iedereen waar ze verliefd op wordt overkomt iets akeligs. Zal ze de vloek kunnen doorbreken?

Oké! Dit boek is echt zooooo gezellig. Echt ongewoon. Dit boek is het warme dekentje dat je nodig hebt tijdens de kille herfstavonden. Ik was meteen verliefd op Dina. Ze is zo’n heerlijk personage en de magie maakt haar nog zoveel leuker. Het boek is super vlot geschreven. Je leest af en toe ook vanuit het standpunt van Scott en dat maakt dat het boek erg leuk blijft om te lezen. Fantasy boeken zijn écht leuk, maar dit is zo’n gezellige romcom. Echt héél leuk gedaan. Ik hoop dat er nog een boek komt, want bepaalde personages in het boek vragen om een eigen verhaallijn.

Als ik je één tip kan geven voor de herfst, dan is het wel dit heerlijke zeemzoete magische boek! Doen hé!

Ohja, waar kan ik me trouwens aanmelden om een heks te worden?

Meer recensies van Karlijnsboekenbubbel