Wauw!

Wauw! Wat heb ik genoten van dit heerlijke verhaal.
Het is zoooo herkenbaar. Want in dit boek drijven ze een beetje de spot met de streekromannetjes. In een streekroman woont het hoofdpersonage (vaak een vrouw) in een stad en heeft een relatie met iemand die amper tijd voor haar heeft. Het hoofdpersonage moet om één of andere reden terugkeren naar haar/zijn geboorteplaats of klein stadje en komt daar natuurlijk de liefde van haar/zijn leven tegen. Het hoofdpersonage dumpt zijn/haar lief en begint een nieuw leven in het kleine stadje.
Dit boek heeft een kijkje in het leven van ‘dat lief’, Nora. Nora die telkens gedumpt wordt voor een ander en ziet dan op haar beurt haar vriendjes verhuizen naar een klein stadje om daar met een paardenfokster een nieuw leven te beginnen.
Dit verhaal was zo heerlijk om te lezen. Eindelijk eens een ander perspectief, echt heel fijn! Je leert Nora goed kennen en beseft al snel dat ze niet zo hard is. En dat ze daar natuurlijk haar redenen voor heeft.
Het boek is een dikke aanrader! Emily Henry stelt niet teleur. Ik moet dringend nog iets van haar lezen!

Meer recensies van Karlijnsboekenbubbel