HEERLIJK BOEK!

Karlijnsboekenbubbel 22 september 2024
Toen ik dit boek in mijn brievenbus vond, plaatste ik het meteen bovenaan op mijn TBR stapeltje. Ik heb het eerste deel verslonden (Magnolia Parks - check mijn feed) en kon dus echt niet wachten op het tweede deel.
Dit tweede deel gaat over Daisy en Christian. Daisy is opgegroeid zonder ouders en werd opgevoed door haar oudere broer. Een broer die een meedogenloze misdaadbaas is. Maar voor zijn zus gaat hij door het vuur. Daisy wil niets liever dan een normaal leven, maar dat is niet zo eenvoudig. Ze leert Christian kennen en ze beginnen een losse relatie, met weinig verwachtingen. Christian is namelijk tot over zijn oren verliefd op Magnolia. Daisy is dus een mooie afleiding, maar blijven ze voor elkaar weinig betekenen of zal dit toch snel veranderen?

Dit is opnieuw een heerlijk boek. Het eerste boek van Magnolia was soms wat langdradig, er werd veel gezegd, maar er gebeurde erg weinig. Toch vond ik het een goed boek en bleef ik doorlezen. In dit boek gebeurde er veel meer. Er zit hier en daar wat spanning is. Je leest ook vanuit verschillende perspectieven. Zo komen niet alleen Daisy en Christian aan bod, maar je leest af en toe ook vanuit het perspectief van Daisy haar broer, Julian. Het duurt lang vooraleer er echt iets in gang schiet tussen Daisy en Christian, maar naar het einde toe gaat het echt wel een vooruit. Als je dacht dat boek 1 eindigde met een cliffhanger, wacht dan maar tot je boek 2 leest. Ik ben echt héél benieuwd naar het volgende deel van het verhaal van Daisy en Christian. Bij het eerste boek slingerde ik constant tussen ‘MAAK HET GOED’ en ‘STUUR HEM WEG’. Ik vond Magnolia zowel passen bij Tom als BJ, dus ik kon moeilijk kiezen. Maar bij dit boek is het echt niet moeilijk kiezen. Ik hoopte echt heel hard dat Daisy en Christian hun weg naar elkaar zouden vinden. Als ze hem gevonden hebben dat verklap ik natuurlijk nog niet. Lees het boek zou ik zeggen!

Nu is het wachten op het derde deel, dat terug over Magnolia zal gaan. Maar stiekem wacht ik nu al vol spanning op het vierde deel, het deel dat terug over Daisy zal gaan. Want ik ben wel echt team Daisy.

Meer recensies van Karlijnsboekenbubbel