Heerlijk zomers boek

Wat een prachtig verhaal.
We volgen drie vrouwen, Ceclia, Kristen en Lily. Ze zijn alle drie verbonden met elkaar en we volgen in elk hoofdstuk een ander personage. De drie vrouwen hebben alle drie een zware periode achter de rug en zijn op zoek naar hoe het nu verder moet. Voor Cecilia gaat het over haar weg zoeken na het overlijden van haar echtgenoot. Kristen is dan weer erg zoekende in haar huwelijk en Lily die zoekt een nieuw doel in haar leven na het opgeven van haar geneeskunde studie.
Het verhaal speelt zich af aan zee en het is een prachtig zomers verhaal.
Ik vond het heel fijn dat het verhaal goed vooruitgaat, dat er wat mysterie inzit en dat vooral de liefde in jezelf vooropstaat. Ook hoe de vrouwen naar elkaar toegroeien en elkaar steunen vond ik erg leuk om te lezen. Ik hou wel van verhalen waar de vrouwen voorop staan en een heuse ontwikkeling doormaken.

Dit boek moet je deze zomer lezen (liefst aan het zwembad ;-))

Meer recensies van Karlijnsboekenbubbel