Een prachtig herfstig boek

Karlijnsboekenbubbel 22 september 2024
“Want als ik viel voor een man, viel ik doorgaans hard. En er was geen ontkennen meer aan, ik viel harder dan alle boombladeren in het hele land.”

Het boek gaat over Alyssa die naar haar succesvolle sportcarrière haarzelf probeert te herontdekken. Ze ontmoet Brandon en valt als een blok voor hem. Maar hij komt met de nodige bagage. Hij heeft 2 kinderen en dus ook een ex-vrouw. Alyssa staat er niet voor te springen en probeert hem op afstand te houden. Maar lukt dat wel?

Het is echt zo’n heerlijk mooi verhaal. Je voelt de herfst echt door het lezen heen. Ik vind het ook zo mooi dat er veel nadruk ligt op Alyssa en de relatie die ze heeft met haar jonge sporters. Ze behandelt ze eerst wat koel en afstandelijk, maar ze merkt dan snel dat de kleine turnsters een plekje in haar hart veroveren. Het is een schattig en lief verhaal en het leest als een trein.

Er is ook een eerste deel ‘Lentezon’, dat las ik nog niet, maar ik denk dat ik deze wel eens als tussendoortje ga lezen. De boeken zijn verkrijgbaar als e-book en je kan ze gemakkelijk in 1 dag uitlezen. Liefst onder een dekentje met een warme choco in je hand, terwijl het buiten regent.

Geniet van dit boek en de herfst!

Meer recensies van Karlijnsboekenbubbel