Heerlijk boek vol drama!

Het boek kondigt zich aan voor fans van Gossip Girl en dat ben ik wel. Ik had een zwak voor Chuck en Blair en laat de twee hoofdpersonages uit dit boek nu net heel veel weg hebben van hen. Heerlijk!
Het boek gaat over Magnolia Parks, een Londense socialite. Zij had een relatie met BJ, de meest gefotografeerde bod boy van the UK. Ze kennen elkaar al van jongs af aan, werden verliefd en hadden een paar jaar een goede, stevige relatie. Maar dan liep het mis.
Je komt tijdens het lezen van het boek steeds meer en meer te weten over hun voorbije relatie en waarom die op de klippen liep.
Deze twee zijn een typisch gevalletje van: ‘Can’t life with him, can’t life without him’. Ze stoten en trekken elkaar steeds af en het drama gehalte in dit boek swingt de pan uit!
Er gebeurt misschien niet zo super veel in het boek, maar ik vond het oprecht wel heel erg goed geschreven. In het begin gaan de dialogen wel erg snel en was het soms moeilijk om te volgen. Er zijn ook heel wat personages en ik kon in het begin niet goed onthouden wie wie was :-p (Maar dat kan dus ook aan mij liggen.)
Ik voelde wel de onmetelijke aantrekkingskracht tussen BJ en Magnolia. Soms wou ik haar uit dat boek trekken en haar door elkaar schudden. Je weet dat ze niet goed zijn voor elkaar, maar ze blijven toch elkaar aantrekken en opzoeken. Ik snapte het wel, maar soms moet je het verleden gewoon laten rusten.
Ik vond het wel een leuk en onverwacht einde.

Heel benieuwd naar het tweede boek van Jessa Hastings. Dat boek gaat over Daisy Haites, een personages dat je af en toe eens ziet voorbij komen in de verhaal.
Benieuwd of er in het tweede boek nog verwijzingen naar Magnolia en BJ gaan zijn.
Iemand die weet wanneer dat tweede boek uitkomt? ;-)

Meer recensies van Karlijnsboekenbubbel