Prachtig boek!

Het boek gaat over Hannah en John en speelt zich af in de BDSM wereld. Niet mijn wereld, maar we lazen allemaal vijftig tinten grijs toch? Dus dan denk je wel dat je er iets van kent ;-) Ik had op voorhand wat schrik dat er heel wat pittige scenes in het boek gingen zitten, maar niets is minder waar. Er komen scenes uit de BDSM wereld aan bod, maar echt niet overvloedig.
Hannah werkt in een BDSM club en maakt daar een erg traumatische ervaring mee. Daar draait het boek rond, over het verwerken van dat trauma. En hoe Hannah het trauma probeert te verwerken met de juiste mensen om haar heen. Ik had meerdere malen een krop in mijn keel, want het is een thema dat bij mij heel gevoelig ligt. Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat we ons allemaal wel al op bepaalde momenten onveilig hebben gevoeld. De kwaadheid die dat bij mij naar boven kan brengen… Ik voelde het soms echt doorheen dit boek. Hoe je door een foute ontmoeting, de rest van je leven op je hoede bent.
Het boek is zo fijn geschreven en zo mooi. Je merkt dat Hannah groeit in de verwerking van haar trauma, met echt de liefste mensen rondom haar. Het boek is ook erg spannend en je verwacht bij elke nieuwe bladzijde dat er iets gaat gebeuren. Zo leest het erg vlot, ook omdat de hoofdstukken erg kort zijn. Je vliegt doorheen dit boek.

Bedankt lieve Lenna om dit boek te schrijven, ik vond het echt een heel mooi boek. Ik had niet verwacht dat het boek over dit bepaald thema zou gaan, dus het was een verrassing. Maar zeker een aangename.

Dus wees niet bang voor het BDSM thema, ik beloof dat het niet de overhand neemt in het boek.
Ohja, het boek speelt zich ook af in de voetbalwereld, dus voor alle WAGS onder ons: LEES DIT BOEK!

Meer recensies van Karlijnsboekenbubbel