Gevoelens toelaten kan grote opluchting geven.

Het derde deel van de again serie van Mona Kasten is ‘Feel again’. In dit deel komen zowel Sawyer als Isaac als hoofdpersonages voor. Beide personages hebben in de voorgaande delen een bijrol en nu mogen ze schitteren.

Sawyer Dixon is jong, stoer en een buitenstaander. Sinds de dood van haar ouders heeft ze nooit meer iemand toegelaten waarbij ze haar hart openstelt. Dit verandert van zodra ze Isaac ontmoet. Hij heeft een nerdlook en is absoluut geen bad boy type waar ze normaal op valt. Hij wil een relatie dus wil hulp van Sawyer. Ze hebben een deal als zij hem helpt, zal hij toelating geven dat Sawyer alles op beeld mag zetten voor haar taak op school. Zal alles goedkomen? Zal Sawyer terug kunnen keren nadat ze voelt dat er gevoelens in het beeld komen?

Wederom is dit deel fijn geschreven. Ik ben fan van Mona kasten. Ze schrijft vol emoties en je zit meteen in het verhaal. Ook in dit deel komen er diverse onderwerpen naar voren die niet makkelijk zijn om te integreren in een verhaal. Heb hier groot respect voor.

Zowel Sawyer als Isaac groeien enorm in het verhaal. Beide hebben grote stappen gezet waar ze fier op mogen zijn. Ze hadden het niet makkelijk omdat ze elk issues/strubbels hadden die ze onbewust als bewust aangepakt hebben. Dit als lezer te mogen lezen en mee te voelen, was een rollercoaster aan gegevens en gevoelens.

Ik heb mezelf wel betrapt dat ik te snel een eerste indruk van iemand maak, zonder het door te hebben. Ben boos op mezelf hiervoor. Voor mij was Sawyer een personage dat in deel 1 een grote bitch was. In deel 2 was ze al iets aangenamer en menslievender. En in deel 3 is ze top en vooral menselijk. Het is zot hoe beelden/gedachten zo kunnen veranderen. Ik ga proberen om veel neutraler te worden.

Nog steeds ben ik een enorme fan van de serie en van de auteur. Ik ben super blij dat ik deze serie heb gekocht en zo van geniet. Het is zeker een aanrader om te lezen.

Meer recensies van Kayleighsbooksadventure