Konden we allemaal tijdreizen

In dit boek kan je tijdreizen, het zou leuk zijn moesten we dit ook in onze tijd kunnen. De genre van dit boek zou “magical realism” zijn, een wereld die wij kennen en een wereld vol magie. Dit maakt het boek net speciaal en het blijft mijn interesse beantwoorden. Het magische boek brengt je op meerdere plaatsen.
Cassie speelt een belangrijke rol in het verhaal maar ook maken we kennis met haar vriendin Izzy, Drummond en nog wat personages. Deze personages zijn zo verschillend en de auteur neemt de tijd die nodig is om de personage uit te schrijven, je lijkt wel aanwezig in het verhaal.
Het boek brengt de nodige spanning, interesse en mysterie. Als thrillerfanaat kom je niets te kort, er komt ook moord aan te pas.
De schrijfstijl is heel goed en aangenaam om te lezen! Ook de cover mag gezien worden en is heel mooi uitgewerkt met goude tinten.

Meer recensies van keleanbookcorner